Monday, August 16, 2010

16 of Ogos

Jam sekarang dah pukul 6 ptg. Perut aku ni mula senak nak mintak makanan la ni. Sabar ye perut, lagi sejam setgh penuhlah ko nnt. hehe. Harini, hari jadi my besfriend


Rabiatul Adawiyah Binti Shaharuddin


Happy birthday makcik. Semoga dapat kebahagiaan dunia dan akhirat. Aim for 4 FLAT asasi sains. Lepas asasi ni masing2 bawak diri dah. Kalau kite dapat U same lagi, mmg jodoh kite kuat haha. Walau pe2 pon, kite kawan sampai bile2 la ok! Jadik doktor nnt bole bagi rawatan FREE kat aku.


Sementara menunggu waktu berbuka kat PALAM lebih kurang setgh jam lagi ni, biar aku membebel kat sini skejap. So menu kita harini : Nasi Ayam Penyek + Air Jagung + Pau Kari Ayam. Mmmmm sedappp xsabar nak berbuke. :D Tapi bazar kat sini xmenarik sangat lah. Kecik je pon. Yela yang beli pon student2 je. Nasib baik makanan boleh tahan jugak. Kalau aku balik hujung minggu mmg aku serbu Bazar Melawati tu. hehe. Suke tengok makanan2 die yg berbagai2 tapi xtau nak beli yang mne satu. Rambang mate -,-" Satu je lah yang aku tak tahan bile pergi kat bazar tu. Ramai sangat orang. Actually orang die standard lah banyak, cume space antara kedai tu kecik sangat, tu yang berhimpit2. Sometimes nk beli makanan tu pon susah. Lagi satu, parking la kan. Hari tu aku parking dekat belakang Giant je. Senang. Tak payah nak berhimpit2 pulak dengan kereta. Kalau nak parking dekat melawati jugak, kena pergi awal la. 


Tadi aku balik2 dari bazar nampak pulak pelangi dari bilik aku ni. Mase beli makanan tadi hujan renyai2. Aku kalau tgk pelangi tak tau pasal ape excited pulak. Ayat biase : "Eh, pelangi lahh!" Tapi pelangi kali ni laen sikit. Nampak dari bawah. Mcm org xpernah tgk pelangi je.


Besok ade quiz Math. So good luck kpade diriku dan classmates2 ku, A4. Dan selamat bersekang mate malam ni. :D

No comments:

Post a Comment